Consecvență este esențială pentru un brand puternic – Partea 1

Brandingul poate evoca sentimente, emoții, o situație sau un loc. Unele mărci sunt atât de gravate în cultura noastră, încât chiar înlocuiesc numele obiectului.

Ce este identitatea de

Identitatea mărcii este modul în care brandul tău arată, simte și vorbește cu oamenii . Uneori cum chiar miroase sau sună. Este vorba de toate elementele vizuale și tangibile, cum ar fi logo-ul, paleta de culori și tonul vocii. Este modul în care o afacere se prezintă și dorește să fie percepută de publicul său.

O identitate de marcă nu este doar un logo și o culoare . Atunci când proiectați o identitate de marcă, este important să rețineți că identitatea dvs. este probabil că nu va fi aplicată doar unui lucru / tipului de suport. Trebuie să creați un sistem , un limbaj vizual suficient de flexibil încât să poată fi folosit și să fie eficient, de la o carte de vizită la un Magazin Online  sau Website De Prezentare și cu animația și tehnologia în general, puteți face ca limbajul vizual să prindă viață și să-l ducă la niveluri noi.

La Contempo Insights ne gândim mereu în mișcare și cum putem face ca identitatea să prindă viață prin animații care spun o poveste. Fiind o echipă mică formată atât de designeri de identitate de marcă, cât și de designeri digitali, toți care lucrează strâns unul lângă altul ne oferă niște oportunități destul de frumoase pentru a testa rapid modul în care un proiect de identitate de marcă poate prinde viață pe un site web.

Contempo Insights Branding

Brandurile tind să se schimbe din când în când.
Cum poate un brand să știe că are nevoie de o nouă identitate vizuală?

Lumea se schimbă; oamenii se schimbă și la fel ar trebui ca mărcile să rămână relevante. Există totuși câteva indicii că poate este timpul să oferiți brandului o actualizare vizuală.

  • Dacă logo-ul dvs. este prea detaliat și nu funcționează bine pe digital .
  • Dacă designul dvs. este inconsecvent sau greu pentru oameni și designeri să lucreze. Coerența este esențială pentru o identitate de marcă puternică . Și dacă nu aveți un ghid de stil de marcă, nu vă puteți asigura că designul este consecvent.
  • Dacă strategia dvs. se schimbă – de exemplu, dacă doriți să ajungeți la un public diferit. Trebuie să fiți mai edigeri, mai distractivi, mai moi, mai verzi sau mai autorizați?
  • Dacă identitatea dvs. de marcă nu vă mai reflectă valorile . Cum ar fi dacă îți schimbi strategia pentru a fi mai concentrat asupra mediului, identitatea de brand ar trebui să reflecte asta.
  • Dacă nu estesuficient de flexibil pentru a crește odată cu marca dvs.